piątek, 24 stycznia 2014

Serwis komputerowy - klienci

Witajcie, dzisiejszy post będzie o niełatwej pracy w serwisie komputerowym. Jako, że ja sam nie pracuje w takowym, znam jednak kilku ludzi, którzy zajmują się tym zawodowo. Właśnie na podstawie ich opowieści z pracy będę pisał tego posta. Serwis komputerowy Rybnik
Nie byłoby co robić w serwisie, gdyby nie klienci, a ci bywają różni. Można wyróżnić kilka rodzajów klientów serwisu komputerowego:

Wszystko-wiedzący- klient, który wie wszystko lepiej od informatyka, podpowiada co może być zepsute, ale sam boi się naprawić. Ten typ jest bardziej denerwujący niż szkodzący.

Sknera- „Pan naprawi, ale żeby było jak najtaniej. No i proszę dać jakąś mocną kartę graficzną”. Bardzo często nie wiadomo co z takim klientem zrobić, bo jak ma być tanio, jak klient życzył sobie mocny sprzęt? Takie podzespoły zaczynają się od 700 zł wzwyż. Wystarczy jednak klienta dopytać dokładnie o budżet i sprawa się klaruje.

„Złota Rączka”- „Panie ja próbowałem, ale się nie da”. Klient, podejmujący się naprawy samodzielnie, często bardziej szkodząc, co przekłada się na większe koszty naprawy.

Można by jeszcze kilka przykładów wymienić. Proszę potraktować ten post jako raczej z dystansem, gdyż nie miał na celu nikogo obrazić. Jednak podane przykłady klientów to odosobnione przypadki i większość ludzi nie sprawa żadnych kłopotów. To tyle na dzisiaj, trzymajcie się. ;)Dodatkowe informacje znalazłem właśnie tutaj Serwis komputerowy Rybnik - polecam ten artykuł. Zdecydowanie jest warty przeczytania. Jeśli mowa o Serwis komputerowy Rybnik to wspomnę też o innych źródłach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz