wtorek, 30 sierpnia 2011

Namioty wystawowe

Zastosowanie namiotów reklamowych może być interesującą formą promocji firmy. Większość pewnie skojarzy to z kampaniami reklamowymi dużych przedsiębiorstw, takich jak Coca-Cola, czy Carlsberg.

namioty wystawowe

Najczęściej takie namioty są stawiane na festynach tematycznych (np. festiwal dedykowany smakoszom piwa) lub używane w charakterze parasoli ogrodowych. W wypadku dużych korporacji ma to głównie wzmocnić świadomość marki, sprawić by klient miał kontakt wzrokowy z logiem firmy, i by jednocześnie dobrze je kojarzył - z mile spędzonym czasem, z relaksem i odprężeniem. Ale to nie znaczy, że namioty reklamowe są dobrym sposobem na promocję tylko dla dużych firm. Wręcz odwrotnie. Równie dobrze ten trik marketingowy zadziała w wypadku mniejszych przedsiębiorstw. Oczywiście wiele zależy od tego, co w zasadzie sprzedajemy, ale bycie widocznym zawsze ma pozytywny skutek marketingowy. Przecież potencjalni klienci muszą jakoś dowiedzieć się o istnieniu firmy, muszą zapoznać się z marką i ją przyswoić. Warto o nie zapominać i warto to wykorzystać. Zwłaszcza, że inwestycja w namiot reklamowy nie jest najdroższą formą reklamy.

Na temat namioty wystawowe to też niezłe źródło
Na ten temat napisali także na namioty wystawowe
Dodatkowe informacje znalazłem właśnie tutaj namioty wystawowe - polecam ten artykuł. Zdecydowanie jest warty przeczytania.
namioty wystawowe - też dobry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz